Dupa ce a deschis primul magazin in Timisoara, real,-Hypermarket deschide astazi cel de-al doilea magazin al sau in Constanta, investitie estimata la 12 mil. euro. Real,- este divizia de vanzari a grupului Metro, unul dintre cele mai mari grupuri de comert la nivel international, plasat pe locul trei in lume.
Magazinul comercializeaza peste 30.000 de produse alimentare si nealimentare, pe un spatiu total de 11.600 mp. "2006 este primul din cei trei ani pe parcursul carora se va desfasura un program de expansiune si presupune deschiderea a inca cinci noi locatii in Sibiu, Oradea sau Bucuresti", a declarat John Rix, managing director al companiei.
Dupa ce a deschis primul magazin in Timisoara, real,-Hypermarket deschide astazi cel de-al doilea magazin al sau in Constanta, investitie estimata la 12 mil. euro. Real,- este divizia de vanzari a grupului Metro, unul dintre cele mai mari grupuri de comert la nivel international, plasat pe locul trei in lume.
Magazinul comercializeaza peste 30.000 de produse alimentare si nealimentare, pe un spatiu total de 11.600 mp. "2006 este primul din cei trei ani pe parcursul carora se va desfasura un program de expansiune si presupune deschiderea a inca cinci noi locatii in Sibiu, Oradea sau Bucuresti", a declarat John Rix, managing director al companiei.