De sapte ani, Razvan Badita este director zi-lumina la Chicco Romania, cel mai important furnizor de produse destinate copiilor de pe piata romaneasca, acoperind toate nevoile acestora inca din prima zi. Acest "om orchestra" crede cu obstinatie ca performanta unei organizatii se construieste pe o valoare esentiala - comunicarea umana - si pe doua principii fundamentale - delegarea si motivarea.
- Ce este si ce vrea Chicco Romania?
- Ce suntem? Pe o piata a produselor de puericultura evaluata la aproximativ 10 milioane de euro anual, Chicco Romania detine o cota de 42%, fiind cea mai cunoscuta marca in industria pentru copii si singura care ofera produse ce ajuta la acoperirea tuturor nevoilor unui copil inca din prima zi. Compania mama s-a infiintat in Italia in anul 1958, are peste 8.000 de angajati numai in Italia, 20 de filiale (din care 14 numai in Europa), iar cifra de afaceri este de peste 600 de milioane de euro.
Filiala din Romania a luat fiinta in 1996, moment in care piata de profil era extrem de slab dezvoltata.
Ce vrem? Sa atingem in acest an o cifra de afaceri de peste 5 milioane de euro, in crestere cu 15% fata de 2005, ca sa ramanem in trendul anilor precedenti. In anii urmatori preconizam o crestere anuala a pietei de profil de aproximativ 27- 32% anual, avand in vedere discernamantul consumatorilor, care sunt din ce in ce mai informati, stiu cu exactitate ce doresc sa cumpere, apreciaza si cauta calitatea. In ceea ce ne priveste, promotiile si campaniile de publicitate contribuie la notorietatea brandului si cresterea vanzarilor. Dar cea mai buna reclama o face tot un client multumit. Asa se justifica faptul ca majoritatea clientelor noastre vin la noi inca din lunile de sarcina si raman pana cand copiii ajung la scoala. Produsele cel mai bine comercializate sunt cele din gama puericultura mica (tetine, biberoane, suzet