Vagoane de posta, de bagaje, de marfa si de calatori - pentru trenuri personale. La Simeria se repara lunar circa 350 de vagoane, iar in scurt timp ar putea incepe productia de garnituri de tren noi.
Repara vagoane de sute de ani, atat de marfa, cat si de calatori. Lucrarile la vagoanele de tren personal, de clasa I sau a II-a au inceput undeva dupa 1990. Reusesc cam 350 de vagoane pe luna in cele doua sectoare care compun Societatea de reparat material rulant REVA SA Simeria. Se lucreaza pentru vagoane de posta, de bagaje, dar s-au reparat la REVA si VIT-uri - vagoanele care se puneau dupa locomotiva, pentru incalzire. Societatea comerciala are parteneriate atat cu clienti romani, cat si cu cei straini. "Pentru unii din strainatate nu reparam inca, ci suntem in curs de omologare", spune directorul adjunct, Lucian Capra. Este vorba despre parteneriate cu Austria, Germania, Franta. Omologarea poate dura si pana la doi ani, dar societatea este in faza finala a acestui proces. In doua saptamani va avea loc o reorganizare care va duce la comasarea a doua sectoare, astfel incat unul va fi numai pentru reparat si celalalt numai pentru constructii. "Suntem in discutie pentru 5.000 de vagoane pentru o societate straina", a adaugat Lucian Capra. In sectorul de constructii se vor mai realiza piese de schimb pentru material rulant si confectii metalice in functie de comenzi.
UTIL. Batranele trenuri de marfa mai castiga cativa ani de functionare dupa ce trec prin mana mecanicilor de la REVA Simeria. Vagoanele de calatori au inceput sa fie reparate abia dupa 1990
ISTORIC. Bazele societatii REVA au fost puse in 1869 ca intreprindere de reparat locomotive cu abur si vagoane, o data cu construirea cailor ferate Teius-Arad si Simeria-Petrosani. In decursul celor peste 130 de ani de experienta, societatea a fost administrata intre 1869 si 1918 de MAV, apoi intre 1918