- Folosirea cupoanelor de reduceri ca instrument promotional a inceput la noi in urma cu doar un an, insa are deja clienti fideli, pentru ca aproape 25% dintre cumparatorii romani au folosit cel putin o data cupoane de reduceri distribuite in magazine anul trecut
- Cu un milion de euro deja investiti in prima agentie de cuponing din Romania, Tudor Fulea, managerul CuponPro, crede ca in doi- trei ani investitia va fi amortizata, mai ales ca perspectivele asupra comertului modern sunt extrem de atractive
- Sunt angrenate in acest proces cele mai mari lanturi de hiper si supermarketuri, precum si marii producatori de mancare, bauturi si cosmetice. Profitul nu poate fi, astfel, decat cu multe zerouri in coada
Preferinta romanilor pentru fenomenul de cuponing se inscrie in tendinta declansata in urma cu mai bine de 100 ani in magazinele din Statele Unite. Pentru producatori, este vorba de o metoda de marketing moderna, menita sa atraga consumatorii, si consta in oferte promotionale prin care acestia isi pot recupera o parte din valoarea produsului la punctul de vanzare in magazine.
La noi, fenomenul este inca la inceput, mai ales ca prima astfel de agentie de cuponing a fost creata abia in 2005. Cu un milion de euro deja investiti in afacere, Tudor Fulea, managerul CuponPro, crede ca in doi-trei ani investitia va fi amortizata si ca dezvoltarea comertului modern ii va aduce firma pe profit. Si pare sa aiba dreptate, pentru ca aproape 25% dintre cumparatorii romani au intrat anul trecut in jocul propus de producatori, folosind cel putin o data cupoane de reduceri distribuite in magazine.
Mai mult, Fulea estimeaza ca pana la finele acestui an in jur de 80% dintre cumparatorii prezenti in magazine vor folosi cupoanele cu reduceri.
Femeile, tinta sigura
Conform statisticilor efectuate la niv