Intr-o lume in care calitatea produselor si a serviciilor devine lesne tangibila, gratie tehnologiilor tot mai performante, reclama eficienta trebuie nu doar sa anunte "virtutile" ofertei, pentru a convinge potentialul cumparator, ci sa creeze o legatura emotionala cu acesta, transformandu-l din client in fan.
Studiile ultimilor ani arata ca alegerea unui produs nu se face prin rationalizari verbale provenite din constient, decizia de cumparare fiind mai degraba o reactie emotionala, provocata de mesajul reclamei. Despre cum ajungi azi in top cu o campanie de publicitate creativa se poate afla din cartea lui Michael Newman, "SALTURI CREATIVE - 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi". Aparuta la editura Brandbuilders, SALTURI CREATIVE prezinta istoria catorva dintre cele mai rasunatoare campanii de advertising din lume, apartinand agentiei Saatchi & Saatchi, nume de referinta in industria de publicitate. Captivanta si foarte bine scrisa, cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si, nu in ultimul rand, povestile din spatele campaniilor de advertising ce au scris istoria unor branduri celebre in toata lumea.
Printr-o combinatie ideala de introspectie si inspiratie, Newman (aflat in topul celor mai de succes directori de creatie din reteaua Saatchi & Saatchi) se adreseaza atat celor care lucreaza in advertising, fie ei oameni de creatie, art directori, oameni de PR, de media, account, brand manageri, cat si oricui doreste sa invete cate ceva despre mediul complex al marketingului de astazi, oriunde in lume ar lucra, indiferent daca are o afacere mica sau mare.
Intr-o lume in care calitatea produselor si a serviciilor devine lesne tangibila, gratie tehnologiilor tot mai performante, reclama eficienta trebuie nu doar sa anunte "virtutile" ofertei, pentru a convinge potentialul cumparator, ci sa creeze o legatura emotional