Compania administreaza in prezent in jur de 190 de magazine, din care doar cinci sunt specializate. In urmatorii doi, trei ani, magazinele specializate vor reprezenta 50% din numarul total. Producatorul din industria de morarit si panificatie Vel Pitar va mari in urmatorii trei ani numarul magazinelor specializate de panificatie pana la 50% din totalul spatiilor de retail ale companiei, fata de doar 2-3% in prezent.
"Compania administreaza in prezent in jur de 190 de magazine, din care doar cinci sunt specializate, majoritatea fiind locatii de tip "convenience" in care e comercializata o gama foarte larga de produse alimentare. Estimam ca in urmatorii doi, trei ani, magazinele specializate sa reprezinte 50% din numarul total de magazine", a spus Dan Trifu, director de dezvoltare al Vel Pitar.
Vel Pitar va deschide pana la sfarsitul acestui an 15 magazine specializate construite pe conceptul "Neighborhood Bakery", adica o brutarie de cartier care ofera produse de panificatie reci si calde, sandviciuri, bauturi racoritoare, cafea sau ceai. Produsele de panificatie si de patiserie acopera 90% din oferta.
Investitiile companiei in reteaua de magazine se ridica la 500.000 de euro in acest an, iar de anul viitor Vel Pitar intentioneaza sa acorde franciza pentru extinderea in provincie.
Trifu a mai spus ca alaturi de locatiile existente, Vel Pitar va cumpara sau inchiria si alte spatii pentru magazine. "Am identificat cateva zeci de locatii in toata tara care se preteaza acestui concept. Dupa ce vom deschide mai multe magazine proprii, vom acorda franciza pentru provincie", a mai spus Trifu.
Trifu a explicat ca o parte dintre spatiile de real estate detinute de companie nu pot fi adaptate acestui concept nici din punct de vedere al locatiilor, dar nici ca suprafata.
"Am deschis primul magazin in Bucuresti si vom mai deschide inc