LG Electronics, lider mondial in domeniul electronicelor, electrocasnicelor si comunicatiilor mobile, si-a anuntat evolutia vanzarilor in primul semestru al anului 2006 pe piata display-urilor TV din Romania. Conform unui recent raport de piata in care a fost analizata evolutia vanzarilor pe piata displayurilor in intervalul februarie 2005-martie 2006, vanzarile realizate de LG Electronics pe segmentul plasmelor TV au reprezentat 26,2% din totalul vanzarilor din perioada aprilie 2005 - martie 2006, LG mentinandu-si astfel pozitia de lider pe aceasta categorie.
Totodata, conform acelorasi date, LG detine prima cota de piata (28,8%) pe segmentul plasmelor cu diagonala cuprinsa intre 40 si 49 de inci, dimensiune preferata de majoritatea consumatorilor. Cota de piata de 28,8% realizata de producatorul sud-coreean in perioada aprilie 2005 - martie 2006, reprezinta un procent aproape dublu fata de cota de piata detinuta de ocupantul locului 2 in perioada mentionata. "In ceea ce priveste televizoarele LCD sau cu plasma, estimam o crestere constanta a pietei locale de la an la an", a declarat dl. Han Khyu, presedinte LG Electronics Romania.
LG Electronics, lider mondial in domeniul electronicelor, electrocasnicelor si comunicatiilor mobile, si-a anuntat evolutia vanzarilor in primul semestru al anului 2006 pe piata display-urilor TV din Romania. Conform unui recent raport de piata in care a fost analizata evolutia vanzarilor pe piata displayurilor in intervalul februarie 2005-martie 2006, vanzarile realizate de LG Electronics pe segmentul plasmelor TV au reprezentat 26,2% din totalul vanzarilor din perioada aprilie 2005 - martie 2006, LG mentinandu-si astfel pozitia de lider pe aceasta categorie.
Totodata, conform acelorasi date, LG detine prima cota de piata (28,8%) pe segmentul plasmelor cu diagonala cuprinsa intre 40 si 49 de inci, dimensiune preferata