Daca intr-o vreme lenjeria era un subiect tabu, astazi a devenit un produs de moda senzual si sofisticat.
Noua colectie toamna-iarna 2006-2007 Jolidon lansata, joi, incearca sa cucereasca si sa incite prin mai multe tendinte: Promesse, Camelia, Allure, Russian Glam, Vanite. Evenimentul organizat de companiile Henkel Romania si Jolidon, a adunat la Palatul Parlamentului oameni de afaceri, vedete din show-bizz.
Promesse - Combinatiile de culori verde oliv si roz palid, violet si roz orhidee, negru, roz si albastru, accesoriile Svarosski si panglicile de organza creeaza o atmosfera rafinata de haute-couture si subliniaza silueta senzuala si seducatoare.
Camelia- Accesorii delicate, perlele dau o nota senzuala si pretioasa produselor, broderia florala contrasteaza cu panglicile de catifea.
Allure-O linie elaborata si eleganta, fara varsta ale carei atribute pricipale sunt simplitatea liniilor si pretiozitatea materialelor. Satinul in nuante de roz, bleu si negru pune in evidenta o silueta voluptoasa si realizeaza un efect spectaculos prin drapajele realizate pe produse.
Russian Glam-O noua viziune a stilului urban, o combinatie intre simplitatea liniilor si agresivitatea grafica a imprimeului. Materialul folosit ca si baza, satinul, determina reflexe metalice in culorile imprimeului. O linie de lux, de avangarda care se adreseaza unei femei metropolitane, care adora luxul si vrea sa se faca remarcata. Vanite este expresia luxului prin opulenta constructiei, prin nuantele bogate si glamour. Broderia, o exuberanta florala, o ploaie de petale, imbogatita de stralucirile cristalelor care accentueaza nota rococo a colectiei. Se adreseaza unei femei mature, constiente de frumusetea sa.
Daca intr-o vreme lenjeria era un subiect tabu, astazi a devenit un produs de moda senzual si sofisticat.
Noua colectie toamna-iarna 2006-2007 Jolidon l