(Foto: )
O zi torida de vara. Oamenii viseaza la concediul ideal. Pe la orele amiezii, cand caldura si plictisul isi pun pregnant amprenta pe cheful de munca, telefonul din biroul unuia dintre personalitatile Oradiei incepe sa sune. De raspuns, raspunde secretara sau chiar persoana in cauza. La celalalt capat al firului o voce placuta feminina face o propunere la care cel interpelat visase dintotdeauna.
Vacanta perfecta este pe drum. Si, cine ar putea sa refuze un sejur gratuit? Mai ales, daca invitatia pica din cer, cadou, din partea unei firme. Si, mai mult, biletul este pentru doua persoane, nu neaparat soti... Doar ca, nici unul nu si-a pus intrebarea de ce a fost ales si ce agentie de turism ii are in baza de date cu nume, numere de telefon, adrese de contact.
Si-ar da, oare, alesii nostri adresa de acasa unui reprezentant al unei asemenea firme? S-ar lasa ei folositi si manipulati sa faca imagine gratuit unui asemenea ofertant intru propriul beneficiu? GAZETA a aflat ca DA! Cat de mult conteaza pentru acestia postura de functionar in slujba cetateanului si onestitatea de care ar trebui sa dea dovada, lasand deoparte interesul personal? Am aflat-o si asta: MAI NIMIC.
Pentru ca, cei interpelati de GAZETA, sub acoperirea unei fire fantoma, s-au lasat dusi de nas usor, punand interesul propriu pe primul loc in fata imaginii publice.
“Buna ziua, sunt Madalina Enache de la agentia de turism European Prime din Bucuresti. Vrem sa va anuntam ca sunteti unul dintre castigatorii tragerii la sorti organizata de noi, exclusiv pentru functionarii publici si personalitatile locale cunoscute.
Pentru ca dorim sa ne promovam imaginea si ofertele pe plan local, unde urmeaza sa deschidem mai multe agentii, am organizat o tragere la sorti. Dumneavoastra sunteti u