Organizarea santierului pentru modernizarea centrului Craiovei incalca mai multe normative in vigoare, incepând de la afisaje si terminând cu noroiul imprastiat pe strazi. Desi a fost plantat chiar in buricul târgului, santierul din care urmeaza sa se ridice un centru ca-n povestile primarului Solomon sufera de organizare, care nu numai ca arunca o umbra de dezinteres fata de un obiectiv de 210 miliarde, dar pune in pericol integritatea craiovenilor. Ambele aspecte, de la imagine pâna la protectia trecatorilor si a muncitorilor din incinta, sunt insa la fel de importante, dupa cum apreciaza viceprimarul Gheorghe Nedelescu. „Am trimis constructorilor nenumarate adrese prin care le solicitam sa respecte normativele. I-am avertizat ca organizarea de santier lasa de dorit, atât la capitolul identificarea lucrarii, cât si la planul de securitate. Toate sunt prevazute in reglementari, asa ca toate trebuie respectate“, a declarat Nedelescu. Primaria a amendat, dar numai pe hârtie, faptul ca nu exista un afisaj vizibil pe laturile ingradite, in care sa fie inscrise obiectivul constructorilor, autorizatia de construire si termenele de executie. De asemenea, gardul din sârma si tabla nu numai ca e inestetic, dar nici nu este continuu, asa cum prevad normele generale de protectia muncii si normele specifice de securitate din domeniul constructiilor. In plus, tarlaua ocupata de SCT Bucuresti, contractorul principal, Teleconstructia SA si SC Domarcons are o cale de acces blocata cu o sârma, pe unde intra si ies utilajele, si nu cu bariera, cum scrie la carte, si alta, din plasa de sârma, prin care patrund oficialii. Camioanele de mare tonaj care ies din santier lasa noroiul pe carosabil, desi OUG nr. 195/2002 stipuleaza, la alte obligatii pentru conducatorii auto, ca aceste autovehicule nu trebuie sa circule in atare conditii pe drumurile modernizate. Normativele prevad totodata