Cei mai importanti oameni de afaceri austrieci se vor reuni in perioada 11- 12 septembrie la Constanta in cadrul seminarului anual TINA, una dintre companiile importante ale tarii care a devenit deja cel mai mare investitor strain in Romania.
Decizia austriecilor a venit in urma ultimei lor vizite in zona, la sfarsitul lunii iunie, inceputul lui iulie, cand au sarbatorit la Galati 150 de ani de la infiintarea Comisiei Dunarii.
Otto Schwetz, seful TINA si presedintele din partea Uniunii Europene a Coridorului VII al Dunarii si Manfred Seitz, directorul general al companiei Via- donal au vizitat atunci Portul Constanta si au hotarat sa se intoarca peste cateva luni, insotiti de o armata de investitori, intuind potentialul enorm pe care il prezinta portul constantean.
Potrivit celor spuse de Mircea Banias, directorul general al Companiei Nationale Administratia Porturilor Maritime SA Constanta, oamenii de afaceri austrieci au planuri mari pentru port, printre proiectele care urmeaza sa fie puse in practica in perioada urmatoare numarandu-se construirea unui terminal de biodiesel dar si o conducta pentru alimentarea OMV, devenita una dintre marile companii
europene dupa preluarea Petrom. De-a dreptul spectaculoasa este insa intentia austriecilor de a investi in constructia unei linii de transport care sa vina in prelungirea Coridorului VII european si care sa duca spre Turcia, Georgia si mai departe in Caucaz. Cei mai importanti oameni de afaceri austrieci se vor reuni in perioada 11- 12 septembrie la Constanta in cadrul seminarului anual TINA, una dintre companiile importante ale tarii care a devenit deja cel mai mare investitor strain in Romania.
Decizia austriecilor a venit in urma ultimei lor vizite in zona, la sfarsitul lunii iunie, inceputul lui iulie, cand au sarbatorit la Galati 150 de ani de la infiintarea C