Asiguratorii scot noi produse pentru cei cu venituri medii Pentru a castiga clasa medie, companiile vor incerca mai intai sa se diferentieze prin pret, dupa care vor acorda din ce in ce mai multe facilitati suplimentare, dupa un model de marketing des intalnit. Asigurarile de viata preiau riscul de a nu supravietui, riscul de a trai in conditii nedorite, invalid sau bolnav, precum si riscul de a trai prea mult, fara un venit la pensionare. “Potentialul imediat este de a
Asiguratorii scot noi produse pentru cei cu venituri medii
Pentru a castiga clasa medie, companiile vor incerca mai intai sa se diferentieze prin pret, dupa care vor acorda din ce in ce mai multe facilitati suplimentare, dupa un model de marketing des intalnit.
Asigurarile de viata preiau riscul de a nu supravietui, riscul de a trai in conditii nedorite, invalid sau bolnav, precum si riscul de a trai prea mult, fara un venit la pensionare. “Potentialul imediat este de aproximativ patru milioane de asigurati. Clasa medie nu numai ca are nevoie, dar isi poate permite sa aloce intre 3 si 7 % din venitul net anual al familiei”, crede Theodor Alexandrescu, director general AIG Life. Clientul AIG Life din clasa medie plateste anual echivalentul a 450 de euro, ceea ce inseamna ca are un venit net al familiei de 7.500 de euro anual sau 300 – 400 de euro lunar/persoana, adauga Alexandrescu. Un client “premium” contribuie insa cu peste 2.000 de euro anual pentru o asigurare de viata, cel mai probabil cu o componenta de investitii inclusa. Interamerican considera clasa medie fiind reprezentata de un client cu venit net individual lunar intre 300 si 2.000 de euro. Clasa de top: peste 2.000 de euro net lunar.
22 de societati au vandut anul trecut asigurari de viata, cea mai mare pondere din subscrie