Dezamagiti de vanzari, producatorii intensifica promovarea Berea si inghetata reprezinta, poate, industriile cele mai fericite pe canicula. Insa, fata de anii anteriori, cand luna mai aducea temperaturi de 30 de grade Celsius, anul acesta am avut o primavara ca la carte. Mai mult, chiar si vara a inceput cu un lung sir de zile ploioase si racoroase. Berii i-a venit in ajutor Campionatul Mondial de Fotbal. Dar cu inghetata ce se intampla? Cati dintre dumneavoastra ati cump
Dezamagiti de vanzari, producatorii intensifica promovarea
Berea si inghetata reprezinta, poate, industriile cele mai fericite pe canicula. Insa, fata de anii anteriori, cand luna mai aducea temperaturi de 30 de grade Celsius, anul acesta am avut o primavara ca la carte. Mai mult, chiar si vara a inceput cu un lung sir de zile ploioase si racoroase. Berii i-a venit in ajutor Campionatul Mondial de Fotbal. Dar cu inghetata ce se intampla?
Cati dintre dumneavoastra ati cumparat inghetata cand afara ploua sau vantul ridica in aer tot praful de pe strazile orasului? Cei mai multi nu prea des, iar acest lucru se reflecta din plin in evolutia vanzarilor de inghetata in acest inceput de sezon. “Vanzarile de inghetata au fost afectate foarte mult de vremea rece si ploioasa”, afirma Vasile Armenean, director general al producatorului de inghetata Betty Ice. “Nu stim cum va fi de acum inainte... daca vremea se mentine calda in urmatoarele doua luni, putem recupera ceva si, in final, sa ajungem la un an normal, dar totul depinde de vreme”, spune el. Nici Napolact nu sta mai bine din acest punct de vedere. “In Romania, inghetata ramane, inca, un produs de impuls, ceea ce determina o “legatura” stransa intre vanzari si conditiile meteorologice”, explica Daniela Dorca, brand manager. “Din cauza aceasta, am fost mai pu