Salonul Auto de la Madrid a fost scena pe care s-a consemnat debutul mondial al noului León FR, modelul ce va avea rolul principal la standul SEAT. Indiferent daca privim din exterior sau interior ori sub capota, noul model dinamic este complet diferit de restul gamei León. Designul sportiv al masinii este pus in evidenta de barele de protectie FR, teava de esapament dubla - din otel inoxidabil - si carcasa oglinzilor retrovizoare laterale in nuante argintii, elemente care ies in evidenta fata de restul caroseriei. Jantele de 17 toli cu design exclusivist, ce pot fi inlocuite cu cele de 18 toli - dotare optionala -, ofera noului León FR un impact vizual mai mare decat cel creat de predecesorul sau.
In interiorul noului SEAT León FR, atat soferul, cat si pasagerul vor descoperi scaune sport exceptionale, care au initialele FR brodate pe capitonajul spatarului. O data asezat la volan, privirea soferului este atrasa de aspectul sportiv al volanului si al schimbatorului de viteze, imbracate in piele, cu un design aparte, si de placutele metalice cu initialele FR care sunt montate pe ele. Si daca toate acestea nu erau de ajuns, o privire aruncata indicatoarelor de bord - fundalul alb il inlocuieste pe cel negru, clasic - este de ajuns pentru a confirma caracterul sportiv al acestui model.
Suta in 7 secunde
Doua motoare, unul pe benzina si celalalt pe motorina, sunt sufletul noului León FR. Cel mai nou motor din cele doua este versiunea 2.0 TFSI, ce dezvolta 200 cai-putere, o premiera intre propulsoarele pe benzina. Cuplul maxim atins este de 280 Nm pe o plaja de turatii ce variaza intre 1.800 si 5.000 rot/min, ceea ce face ca acceleratia in viteza sa fie una optima. Concret, masina accelereaza de la 80 la 120 km/h in numai 7,0 secunde in treapta a cincea, respectiv in 8,9 secunde intr-a sasea.
Propulsat de acest motor, León ajunge de