Krzysztof Grabowski, presedintele La Festa Romania: Credem ca vom creste pe piata sucurilor naturale si in acest sens mizam pe Tymbark. Compania La Festa Romania, producatorul sucurilor naturale Tedi si Tymbark, are in plan pentru anul acesta o crestere de 20% a cifrei de afaceri, pana la circa 43 de milioane de euro.
"In ceea ce priveste cresterile vanzarilor pe anul acesta, mizam pe brandul Tymbark, mai ales in conditiile in care tocmai am lansat pe piata trei noi sortimente destinate special cocktailurilor", a spus Krzysztof Grabowski, presedintele companiei La Festa Romania.
La Festa a incheiat anul trecut cu afaceri de 36,1 mil. euro si un profit de 2,8 mil. euro, iar pe primul trimestru al acestui an a fost inregistrata o cifra de afaceri cu 9% mai mare decat in perioada similara a anului precedent.
In momentul de fata, compania are o fabrica de sucuri la Valenii de Munte, judetul Prahova, in care in ultimii trei ani a fost plasata o investitie de peste 25 de milioane de euro. Fabrica are in prezent 600 de angajati si a fost inaugurata in iunie 2002, in urma unei investitii initiale de peste 7 milioane de euro.
17% din productia realizata la Valenii de Munte este destinata exportului, printre tarile vizate numarandu-se Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Bulgaria, Siria, Republica Moldova, Franta sau Germania.
"Suntem in pregatiri pentru o noua investitie in centrul de la Valeni. Nu a fost stabilit inca bugetul de investitie si zona catre care va fi orientat, insa in luna august va avea loc o intalnire oficiala si vom pune la punct toate detaliile referitoare la aceasta investitie", a mai spus Grabowski.
La Festa Romania detine 8% din piata sucurilor naturale, cel mai puternic brand pe acest segment fiind Tymbark, cu o cota de piata de 5%. "Credem ca vom creste pe piata sucurilor naturale si in acest sens mizam pe Tymbar