Cargus, principalul jucator de pe piata curieratului intern, anunta ca si-a marit cota de piata dupa primul semestru la 35% de la 23,5%, cat a avut la sfarsitul anului trecut, si a avut in primele sase luni incasari mai mari cu 50%, spun reprezentantii companiei.
Cresterea cu 11,5% a cotei de piata pe parcursul primului semestru al acestui an a fost impulsionata de introducerea unor noi servicii, crearea unor noi centre de colectare, dar si de campaniile de promovare care vor continua pentru serviciile nou lansate.
In 2005, Cargus a avut o cifra de afaceri de 15,3 milioane de euro, in crestere cu 80% fata de anul anterior. Piata curieratului intern s-a ridicat in 2005 la aproximativ 65 de milioane de euro, conform datelor puse la dispozitie de companie.
Cargus va investi in continuare in cresterea cifrei de afaceri, dorind sa ajunga pana la sfarsitul anului la o cota de piata de 37-40%, in conditiile in care se asteapta pentru acest an la o crestere a pietei de curierat intern de pana in 20%.
Daca piata va creste la nivelul asteptat, va ajunge la sfarsitul anului la 78 de milioane de euro, iar cifra de afaceri tintita de Cargus se va ridica in acest caz la peste 30 de milioane de euro.
"Credem ca se va mentine cresterea constanta a ultimilor ani, desi sunt semnele unei asezari si maturizari a pietei. Nu va creste in mod deosebit numarul de clienti care vor apela la aceste servicii, dar va creste numarul de cereri ale clientilor actuali", spun reprezentantii Cargus.
Pe piata externa, Cargus doreste sa-si mentina cota de piata de 10% care a fost atinsa la sfarsitul primului semestru al acestui an.
"Nu marcam o crestere mare a pietei internationale, ci ne axam pe cresterea cotei de piata pe curieratul intern", spun reprezentantii companiei.
Cargus va investi in acest an 25 de milioane de euro pentru marirea parcului auto