In conditiile unei piete in stagnare in Romania, Domo accelereaza dezvoltarea regionala, deschizand cel de-al treilea magazin de electronice, electrocasnice si it&c in Bulgaria
Dupa primul magazin deschis in martie la Plovdiv, in aceasta luna s-au deschis alte 2 magazine la Sofia si la Haskovo. Pana la sf�arsitul lunii august alte doua magazine Domo (Russe si Varna) vor satisface nevoile pietei bulgaresti. Domo a fost primul retailer din categoria sa care a facut acest pas important, dezvoltandu-se peste granitele tarii si transformandu-se intr-un brand multinational.
Cele 3 magazine din tara vecina (Plovdiv, Sofia, Haskovo) ofera conditiile unui retail modern, intr-o piata aflata in curs de dezvoltare, dar avida de servicii si produse de calitate. Magazinele Domo sunt pozitionate in proximitatea celor mai mari cartiere din oras si ofera o experienta de cumparare unica pe piata bulgareasca.
Magazinul de la Haskovo este amplasat pe o suprafata de 500 metri patrati, iar investitia totala a grupului pentru a deschide cinci magazine in tara vecina este de 800.000 euro, potrivit declaratiilor oficialilor companiei.
"Nu putem estima o cifra a vanzarilor pentru 2006 la acest moment. Depinde foarte mult de evolutia pietei in a doua jumatate a anului. Ne asteptam ca rezultatele ultimelor luni ale anului sa fie pozitive si sa echilibreze inceputul de an, care a fost sub asteptari, " apreciaza pentru Wall-Street oficialii companiei.
Vanzarile magazinului Plovdiv s-au incadrat in asteptarile pe care le aveam si care au fost emise tinand cont de context: o piata noua, un brand care abia acum se impune pe piata, puterea de cumparare a bulgarilor. Bulgaria este o piata in curs de dezvoltare, care ofera mult spatiu de miscare jucatorilor. "Suntem in etapa in care construim o relatie de incredere cu consumatorul local," declara pentru publicatia noastra