Isabelle Iacob, directorul general Help Net: Vanzarile obtinute au fost generate atat de un proces de crestere cantitativa, prin deschiderea de noi unitati, cat si de dezvoltarea calitativa generata de un proces de reorganizare si eficientizare a activitatii companiei. Help Net Farma, compania care opereaza una dintre cele mai mari retele de farmacii de pe piata, a inregistrat o rata de crestere a vanzarilor de 100% in perioada martie 2005 - martie 2006 fata de perioada similara anterioara.
"Vanzarile obtinute au fost generate atat de un proces de crestere cantitativa, prin deschiderea de noi unitati, cat si de dezvoltarea calitativa generata de un proces de reorganizare si eficientizare a activitatii companiei", afirma Isabelle Iacob, directorul general al retelei de farmacii Help Net.
In primele trei luni ale anului, business-ul Help Net s-a majorat cu aproximativ 50%, pana la 8,5 milioane de euro.
"Pacientii nostri manifesta un interes in crestere pentru produsele dermato-cosmetice, care intr-o farmacie beneficiaza de avantajul suplimentar al recomandarii unui specialist.
Astfel, estimam ca in 2006 acest segment de produse va reprezenta 20% din cifra de afaceri, iar vanzarile de pana acum confirma acest lucru", afirma Isabelle Iacob.
Pentru acest an, este bugetata o cifra de afaceri de 47,5 milioane de euro, in crestere cu 80% fata de rezultatul obtinut in 2005.
Pentru anul 2006, bugetul alocat pentru investitii in dezvoltare se ridica la valoarea de 1,5 milioane de euro, conducerea Help Net avand in plan finalizarea anului cu un numar de 110-120 de farmacii.
In momentul de fata, exista 92 de farmacii Help Net la nivel national, dintre care 47 sunt in Bucuresti.
"Help Net este un brand puternic, care, datorita dinamismului si a cresterii, a atras atentia nu numai uneia, ci mai multor companii care sunt interesa