Apelurile cetatenilor din Iasi care vor sa sesizeze primaria nu vor mai fi taxate. De ieri, in cadrul Centrului de Informatii Cetateni (CIC) functioneaza linia telefonica gratuita 0800 801 008, unde iesenii pot sesiza sau reclama problemele din oras. Municipalitatea spera astfel sa raspunda mult mai usor nevoilor iesenilor, dar in acelasi timp, prin noua linie telefonica, se indeplineste si o conditie legala. Asta pentru ca o ordonanta de urgenta a Guvernului cere autoritatilor locale dotarea cu o linie gratuita speciala pentru comunicarea cu cetatenii. In paralel cu telefonul gratuit al cetateanului va functiona si vechea linie, numarul scurt 984. Mai mult, primaria s-a hotarat sa modernizeze acest serviciu. Drept urmare, telefonul cetateanului a fost dotat cu un robot, astfel incat apelurile sa poata fi receptionate si noaptea. "Cetatenii pot lasa mesaj cu solicitarea sau sesizarea, urmand ca dimineata, dupa ascultarea inregistrarii, sa fie contactati de operatorii nostri. In functie de problema, fie va primi raspuns imediat, fie prin adresa scrisa, in maxim 30 de zile de la solicitare", a precizat Vasile Tiron, seful Centrului de Informatii Cetateni. Operatorul de la telefonul cetateanului va raspunde atat la linia verde, cat si la numarul scurt intre orele 8.00 si 16.30 in fiecare zi a saptamanii. In fiecare joi, programul este prelungit pana la ora 18.30, aceeasi ora fiind valabila si pentru zilele de sambata sau duminica.
(L.S.)
Apelurile cetatenilor din Iasi care vor sa sesizeze primaria nu vor mai fi taxate. De ieri, in cadrul Centrului de Informatii Cetateni (CIC) functioneaza linia telefonica gratuita 0800 801 008, unde iesenii pot sesiza sau reclama problemele din oras. Municipalitatea spera astfel sa raspunda mult mai usor nevoilor iesenilor, dar in acelasi timp, prin noua linie telefonica, se indeplineste si o conditie legala. Asta pent