Vodafone România anunţă rezultate financiare puternice conform indicatorilor principali pentru trimestrul întâi, încheiat la 30 iunie 2006. Compania de comunicaţie mobilă a adăugat 351.248 de clienţi noi, de la 1 aprilie, ajungând la un număr total de 6.735.094 de clienţi. Veniturile din servicii au crescut cu 32 la sută, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile din serviciile de date au crescut cu 71 la sută, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, şi reprezintă 9 la sută din totalul veniturilor din servicii. Venitul mediu pe utilizator a atins valoarea de 15,2 dolari, în trimestrul 1 aprilie-30 iunie 2006, faţă de 14,7 dolari în aceeaşi perioadă a anului trecut, cunoscând o creştere de 3,1 la sută de la an la an. Numărul clienţilor 3G în reţeaua Vodafone România a fost de 171.237, la data de 30 iunie 2006, astfel consolidând poziţia de lider pe piaţa business a companiei. Clienţii serviciilor pe bază de abonament reprezentau 34 la sută din baza totală de clienţi, iar cei ai serviciilor preplătite, 66 la sută. "Suntem foarte mulţumiţi de performanţele realizate în ultimul trimestru. Creşterea semnificativă a numărului de clienţi şi a veniturilor din servicii arată că românii au apreciat atât brandul Vodafone, cât şi ofertele noastre de ultimă oră. “Am reuşit să ne îmbogăţim oferta cu o gamă largă de servicii atractive si inovative, dorind sa ne respectăm angajamentul de a oferi servicii peste aşteptările clienţilot noştri”, a declarat Liliana Solomon, Chief Executive Officer Vodafone România. (R.M.)
Vodafone România anunţă rezultate financiare puternice conform indicatorilor principali pentru trimestrul întâi, încheiat la 30 iunie 2006. Compania de comunicaţie mobilă a adăugat 351.248 de clienţi noi, de la 1 aprilie, ajungând la un număr total de 6.735.094 de clienţi. Veniturile din servicii au crescut cu 32 la sută, comparativ cu aceea