Alexandru Albu, director executiv al Netmaster Communication: In perioada sarbatorilor, peste 60% din apelurile intiate din reteaua noastra au fost blocate de catre cei trei operatori. Au existat cazuri cand 25.000 de apeluri efectuate intr-o zi au fost blocate in centralele marilor operatori. Compania Netmaster Communication, unul dintre sutele de operatori alternativi aparuti dupa liberalizarea pietei de telecomunicatii, sustine ca marii operatori de telefonie incearca sa opreasca jucatorii mai mici sa castige cote de piata, acesta fiind si motivul sezizarii depuse de companie saptamana trecuta la Consiliul Concurentei.
Consiliul Concurentei a declansat o investigatie in privinta unui posibil abuz de pozitie dominanta ce vizeaza interzicerea accesului Netmaster la serviciul de terminare a apelurilor internatioanale si a celor nationale, in retelele celor trei operatori de telefonie.
Analistii pietei sunt de parere ca nu este decat un nou episod al liberalizarii pietei de telecomunicatii. "Acestea sunt regurile jocului si peste tot in lume exista aceste frecusuri intre jucatorii unei piete de telecomunicatii", a declarat pentru ZF Nicolae Oaca, analist al pietei.
"In perioada sarbatorilor, peste 60% din apelurile intiate din reteaua noastra au fost blocate de catre cei trei operatori", a declarat Alexandru Albu, director executiv al Netmaster. El a adaugat ca au existat cazuri in care un numar de 25.000 de apeluri efectuate prin reteaua Netmaster au fost blocate in centralele celor trei operatori de telefonie.
"Am pierdut din cauza acestor probleme aproximativ 30% din clienti, dar si din punctul de vedere al imaginii. Evaluam prejudiciile ce ne-au fost aduse si ne gandim sa cerem daune", a explicat Albu. Cu toate acestea, oficialii Netmaster au declarat ca aceste probleme au incetat in ultima perioada.
Un alt exemplu dat de Albu e