Producatorul suedez de echipamente si tehnologii de comunicatii Ericsson si-a fixat ca obiectiv implicarea companiei in dezvoltarea pietei de telecomunicatii din Romania si, odata cu solutiile de ultima generatie pe care le promovam si implementam local, sa promovam lumea communicatiilor pentru toti, sustin pentru Wall-Street oficilalii companiei.
"De la an la an ponderea in vanzari se schimba in functie de cerintele fiecarui client in parte. Cum , la fel , exista clienti cu care colaboram inca de la inceputurile existentei companiei noastre pe piata romaneasca si care au avut o pondere mare in vanzarile Ericsson de-a lungul perioadei lungi de colaborare.," anunta reprezentantii Ericsson in tara noastra.
In 1994 compania a inceput colaborarea cu Telefonica Romania si Romtelecom, am continuat cu Mobifon ( actualmente Vodafone), Comorom ( actualmente Cosmote Romania), Mobilrom ( in prezent Orange Romania) si nu in ultimul rand cu institutiile guvernamentale.
Vanzari nete ale companiei au ajuns pe plan global la 4,8 miliarde de euro in acest trimestru, si la 9 miliarde de euro in primele sase luni
Vanzarile din Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa au inregistrat o crestere de 24% in comparatie cu acelasi trimestru al anului trecut.
Lansarile de retele si vanzarile de servicii profesionale au crescut cu 30% in comparatie cu acelasi trimestru al anului trecut. In acest trimestru, numarul de lansari de retele a continuat sa creasca datorita unui numar mare de retele in curs de creare. Vanzarile de servicii profesionale au cunoscut o crestere substantiala in decursul acestui trimestru de 31% in comparatie cu acelasi trimestru al anului trecut. Aprox. 0,5 miliarde SEK din acestea reprezinta de servicii relationate de Marconi.
"Intr-un mediul industrial aflat intr-o continua schimbare, ne-am folosit de pozitia de l