Trenul estival care lega Valea Jiului de litoralul românesc nu a fost introdus in acest an in circulatie, decizia, la nivel national, fiind de a lasa câte un singur tren direct, pentru fiecare regionala. Regionala CFR Timisoara, de care apartine si gara Petrosani, are un singur tren direct pe ruta Timisoara - Mangalia, iar cei din Petrosani pot alege pentru varianta cu oprire in Craiova sau la Bucuresti Nord. „In acest an, decizia de a nu introduce trenul direct s-a facut ca urmare a lucrarilor de pe coridorul european, care leaga Bucurestiul de Mangalia. Calatorii din Valea Jiului, care aleg varianta transportului pe calea ferata pentru litoralul românesc, au de ales intre a pleca la 0.29 din statia Petrosani, iar la 8.13 sa ia trenul din Bucuresti Nord cu destinatia Mangalia, ora de sosire pe Litoral fiind 13.00. Alta varianta ar fi schimbarea trenului in Craiova, la ora 3.00, cu legatura spre Litoral, ora 16.00 fiind ora de sosire in Mangalia. Trenul estival care lega Valea Jiului de litoralul românesc nu a fost introdus in acest an in circulatie, decizia, la nivel national, fiind de a lasa câte un singur tren direct, pentru fiecare regionala. Regionala CFR Timisoara, de care apartine si gara Petrosani, are un singur tren direct pe ruta Timisoara - Mangalia, iar cei din Petrosani pot alege pentru varianta cu oprire in Craiova sau la Bucuresti Nord. „In acest an, decizia de a nu introduce trenul direct s-a facut ca urmare a lucrarilor de pe coridorul european, care leaga Bucurestiul de Mangalia. Calatorii din Valea Jiului, care aleg varianta transportului pe calea ferata pentru litoralul românesc, au de ales intre a pleca la 0.29 din statia Petrosani, iar la 8.13 sa ia trenul din Bucuresti Nord cu destinatia Mangalia, ora de sosire pe Litoral fiind 13.00. Alta varianta ar fi schimbarea trenului in Craiova, la ora 3.00, cu legatura spre Litoral, ora 16.00 fiind ora