Compania Nintendo a anuntat cresterea de opt ori a profitului pe trimestrul al doilea al anului 2006. Fata de al doilea trimestru al 2005, cand profitul companiei era de 3,75 miliarde de yeni (sau 25,4 milioane de euro), in al doilea trimestru din 2006 profitul a crescut la 28,8 miliarde de yeni (sau 195 milioane de euro).
Firma japoneza inregistreaza castiguri atat de mari din cauza comercializarii unor jocuri mai simple si ieftine, destinate consumatorilor de varsta mijlocie, informeaza The Guardian. Principalul produs promovat de compania japoneza este un joc manual de tip PlayStation, care va fi mai putin complex decat produsul rival al Sony si aproximativ de doua ori mai ieftin. Nintendo anticipeaza pentru anul viitor vanzarea a 6 milioane de astfel de jocuri "Wii".
Compania Nintendo a anuntat cresterea de opt ori a profitului pe trimestrul al doilea al anului 2006. Fata de al doilea trimestru al 2005, cand profitul companiei era de 3,75 miliarde de yeni (sau 25,4 milioane de euro), in al doilea trimestru din 2006 profitul a crescut la 28,8 miliarde de yeni (sau 195 milioane de euro).
Firma japoneza inregistreaza castiguri atat de mari din cauza comercializarii unor jocuri mai simple si ieftine, destinate consumatorilor de varsta mijlocie, informeaza The Guardian. Principalul produs promovat de compania japoneza este un joc manual de tip PlayStation, care va fi mai putin complex decat produsul rival al Sony si aproximativ de doua ori mai ieftin. Nintendo anticipeaza pentru anul viitor vanzarea a 6 milioane de astfel de jocuri "Wii".