ce vor fi "afectate".Directorul Direcţiei Transporturi din cadrul PMB, Gheorghe Udrişte, a arătat că Primăria Sectorului 2, care, de altfel, este şi iniţiatorul acestui proiect, a "rezervat ce vor fi "afectate".
Directorul Direcţiei Transporturi din cadrul PMB, Gheorghe Udrişte, a arătat că Primăria Sectorului 2, care, de altfel, este şi iniţiatorul acestui proiect, a "rezervat întregile suprafeţe de teren din zonă, astfel că, acum, lucrările pot fi demarate pe un teren viran". Afirmaţia lui Udrişte vine astfel să infirme temerile celor care au considerat că o asemenea lucrare poate aduce necazuri asemănătoare cu cele din cazul pasajului Basarab, când localnicii zonei cu pricina se vedeau nevoiţi să-şi părăsească locuinţele. "Nu este acelaşi lucru. Terenul pe care construim acum este liber juridic, s-au făcut studii... Dacă totuşi vor exista probleme pe care Primăria Generală şi cea a sectorului 2 nu le cunoşteau, cu siguranţă se vor soluţiona repede", este de părere Udrişte. Mai mult, acesta a precizat că nici măcar traficul rutier nu va fi afectat, în condiţiile în care suprafaţa pe care va lua naştere artera cu pasaj nu este circulată. Investiţia, în valoare de 23.789.870 RON, va fi asigurată de constructorul portughez SC Lena Engenharia e Construcoes SA. Lucrările vor începe peste două săptămâni şi, potrivit primarului general al Capitalei, Adriean Videanu, durata de execuţie a acestora este de doi ani. Construcţia noii artere va începe de la intersecţia străzii Doamna Ghica cu strada Heliade între Vii şi va continua, pe terenul viran de pe malul lacului Colentina, traversând calea ferată, până pe Bulevardul Chişinău. Noua arteră va avea o lungime de doi kilometri, câte două benzi pe fiecare sens, acestea fiind despărţite de scuaruri, late de doi metri, pe care se vor amenaja spaţii verzi. Pasajul care va supratraversa calea ferată care pleacă de la Gara