In liceu ti-ai facut o trupa de dans contemporan. Ce te nemultumea la baletul clasic?
Voiam sa-mi demonstrez de ce-mi place dansul contemporan. Le puneam in balanta si gaseam mai multe puncte negative celui clasic. In momentul de fata, nu ma mai intereseaza, sub nici o forma, dansul clasic. Nici nu-mi mai aduc aminte argumentele de pe vremea aia. Trupa asta s-a infiintat cind eram in clasa a IX-a, sau a VIII-a, cind ne-au venit ca profesori Florin Fieroiu si Mihai Mihalcea. Se chema DEEA. Am infiintat-o impreuna cu Sorana Badea, Maria Baroncea, Mircea Ghinea si Violeta Dumitrascu. N-am facut chestia asta ca un afront impotriva dansului clasic. Am facut-o pentru ca pe vremea aia credeam ca pentru a face spectacole si a le prezenta undeva iti trebuie o companie. Nu aveam baza legala, era pur si simplu un nume. A functionat destul de mult. Tin minte ca primul spectacol l-am avut la Laptarie. Erau Serile Eugen Ionescu. Apoi am mai fost la festivaluri, am intrat in stagiunea Teatrului UNU (primul, cred, teatru particular din Romania). Ideea asta de grup DEEA s-a mai pastrat si dupa ce am terminat liceul, dar mi-am dat seama ca nu am neaparata nevoie de chestia asta. Inca mai primesc acasa scrisori din strainatate. Ma rog, eram director.
La liceul de coregrafie cum ai ajuns?
Mai intii am facut cursuri la Opereta si la Opera. Erau niste cursuri care se tineau de doua ori pe saptamina, in care invatai „balet“. Chestia asta mi-a placut la virsta aia. Nu realizam eu exact despre ce e vorba, dar ma atragea. Si m-am hotarit sa dau la Liceul de Coregrafie. In clasa a IV-a.
Si dupa liceu..?
Am facut greseala sa ma duc la ATF, cum se numea atunci. N-am terminat. Am facut 4 ani, iar in anul IV am ramas repetent. Nu mai am de gind sa termin. Poate, dupa ce isi vor da demisia toti profesorii actuali.
Ce te atrage mai mult, experienta de dan