Happy Tour mizeaza pe turismul extern pentru a atinge pragul de 35 mil. euro anul acesta.
Agentia de turism Happy Tour, cel mai mare jucator de pe piata autohtona de profil, a inregistrat o crestere de 20% a cifrei de afaceri in primul semestru al anului curent fata de aceeasi perioada din 2005, pana la valoarea de 17,5 mil. euro.
"A crescut semnificativ turismul extern, precum si cel de evenimente - conferinte, seminarii sau team building. O crestere semnificativa s-a inregistrat si in activitatea de ticketing (vanzari de bilete de avion - n.red.)", a declarat Nicolae Demetriade, presedintele firmei.
El estimeaza ca agentia va incheia anul 2006 cu o cifra de afaceri de 35 mil. euro, in crestere cu aproximativ 13% fata de 2005. Demetriade spune ca 21 de mil. euro vor proveni din activitatea de ticketing, iar 14 milioane din segmentul de turism.
Pe de alta parte, agentia Happy Tour ofera in proportie foarte mica pachete de vacanta in Romania. "Pachetele de servicii interne acopera o pondere nesemnificativa in totalul activitatii noastre. Inca nu avem certitudinea ca putem oferi in tara servicii la un standard de calitate in conditii corecte tarifare", explica reprezentantul Happy Tour. O mare parte a operatorilor precum si a turistilor se plang de serviciile defectuoase din turism la nivel local, in special de pe litoral.
"Preferam sa mai asteptam in a oferi aceste servicii (pachete in Romania, n.red.), fiindca nu dorim sa ne pierdem clientii. Cine nu realizeaza ca si in Romania vor rezista numai cei care vor asigura servicii de calitate, in care trebuie sa investim serios, va avea surprize mari", afirma Demetriade. Totodata, el spune ca anul acesta se cauta pachete cu servicii mai complexe, pe destinatii comparabile cu cele de anul trecut. "Chiar daca sunt solicitate aceleasi destinatii - Palma de Majorca,Tenerife Rhodos, Creta, Ant