dar s-au prezentat si au depus garantia de participare doar cinci dintre acestea. Firmele au depus garantia de participare de 100 de mii de lei noi cu exceptia Constructmod, care a depus jumatate din suma, deoarece intra in categoria IMM.
Prima firma intrata in licitatie a fost Consortiul Gramec, care a facut o oferta de realizare a lucrarilor in 16 luni cu 17,2 milioane de lei noi, pentru tronsonul km 0-km 4,6 si de 14,7 milioane pentru realizarea tronsonului doi de la km 4,6 - km 8,6. Aceasta firma nu a prezentat insa un grafic de realizare a lucrarilor.
A doua oferta a venit din partea firmei Antrepriza de Reparatii si Lucrari din Cluj-Napoca, care se angaja sa realizeze lucrarile pe cele doua tronsoane in 16 luni, contra a 23 de milioane de lei noi. Constructmod, a treia firma participanta la licitatie, s-a angajat sa faca lucrarile impreuna cu firma Via Tera Spedition si a ales ca subcontractori pe FDP Cluj si Drumuri si Poduri Salaj.
Pentru tronsonul I s-a pus problema realizarii lucrarilor cu 12,1 milioane RON, iar pentru tronsonul doi cu suma de 10,7 milioane RON. La licitatie a participat si o firma din Bucuresti, e vorba de Drum Art, care s-a asociat in vederea realizarii acestei lucrari, cu firma SCT. Pentru tronsonul I au estimat costuri de 11,4 milioane de lei, iar pentru tronsonul II costuri de 9 milioane de lei.
Ultima oferta a venit din partea firmei Tirena Scavi, care s-a angajat sa termine lucrarea in 14 luni, cu un cost total de 25,1 milioane de lei.
Precizam ca licitatia pentru centura ocolitoare a mai fost organizata o data in luna februarie, dar toate candidatele au fost respinse pentru ca nici una avea caietul de sarcini corect intocmit. Una dintre firme a deschis proces impotriva Primariei Cluj, incheiat recent in favoarea acestei