(Foto: Romania Libera)
Un consilier local a propus ca Primaria Oradea sa imputerniceasca un angajat al institutiei care sa semneze ordinele de plata si dispozitiile de plata pentru FC Bihor Oradea.
"Motivez aceasta propunere prin faptul ca sumele intrate in contul clubului de fotbal sunt majoritar venituri publice, finantate din bugetul local si astfel am putea avea o buna urmarire si am putea aproba destinatiile sumelor de bani cheltuiti", a declarat alesul PSD Silvia Suciu.
Propunerea consilierului a venit ca urmare a faptului ca, in urma unui control de audit la FC Bihor Oradea au fost gasite mai multe nereguli cu privire la modul in care au fost cheltuiti banii publici. "Se constata mari neajunsuri. Noi am dat 22 de miliarde lei (vechi - n.r.) si zece miliarde nu pot fi justificate", a adaugat membrul CL.
Totodata, Silvia Suciu le-a solicitat colegilor sai un raport cu veniturile si cheltuielile la clubul de fotbal pe anul 2006, inclusiv detalierea cheltuielilor si un raport trimestrial intocmit de conducerea echipei, conform contractului de finantare, care a fost incheiat intre club si Consiliul Local.
Potrivit alesului PSD, printre neregulile constatate in urma controlului de audit se numara: depasirea plafonului pentru plata hranei in timpul cantonamentului de la Sinaia; valoarea chiriei platita de club catre SC "Ramolisa Impex" SRL peste valoarea altor chirii din oras; decontarea unor chirii pentru apartamente in care au fost cazati jucatorii si antrenorii la valori mai mari decat plafoanele aprobate de AGA; decontarea cazarii unor fotbalisti fata de care clubul nu are obligatii de aceasta natura; decontarea nejustificata a peste 27.000 RON reprezentand contravaloarea unui cantonament in Baile Felix in aceeasi perioada in care jucatorii se aflau in cantonament la