Barry Diller a facut cariera din depasirea limitelor. Cu o vasta contributie la istoria televiziunii ABC si a studiourilor Paramount si Twentieth Century Fox, Diller are faima de manager agresiv, direct si, uneori, mult prea responsabil. Cu toate acestea, el este cel care a lansat legendarele "Familia Bundy" si "The Simpsons", precum si serialul "Cops".
Diller are, asa cum era de asteptat, o personalitate puternica si o intuitie innascuta pentru afaceri. Cat despre internet, fiind mai de "moda veche", miliardarul a investit in domeniu numai dupa indelungi cercetari.
Unul dintre secretele succesului sau sta in imagine. Chiar daca a depasit varsta de 60 de ani, Diller are foarte multa grija de propriul aspect. Conditia fizica nu lasa nici ea de dorit. Diller tine la silueta si nu face deloc economie la orele petrecute la sala de forta. Nici cand vine vorba de timpul cu familia nu e zgarcit. Cand nu produce "cutremure" pe Wall Street, Diller e alaturi de sotia sa, creatoarea de moda Diane von Furstenberg, fiind gazdele celor mai fierbinti petreceri newyorkeze.
Succesul lui Diller este destul de intimidant. A fost si este un model in afaceri, a manuit cu indemanare grila de programe de la ABC, studiourile Paramount si Twentieth Century Fox, FOX TV, Vivendi Universal Entertainment (ca CEO), iar acum isi pune amprenta si pe InterActiveCorp (IAC). Valoarea sa neta este de miliarde - a fost listat de Forbes in 400 Richest Americans, America's Most Powerful People si World's Richest People.
Diller a ajuns faimos pentru imaginea de "manager-model", poate mai faimos decat multi altii (vezi Bill Gates, de exemplu) si asta datorita faptului ca aparitiile in public par sa fie foarte importante pentru el.
Cand vine vorba de garderoba, la fel ca si in afaceri, stilul este serios si sobru. Mereu in negru, accesorizat dupa ultimele tendinte, dar in