•Designul unui telefon, si nu continutul tehnologic, este un factor decisiv in alegerea unui telefon pentru un anume grup de persoane •Carcasele care schimba radical aspectul unui telefon, husele "la moda", si alte accesorii relativ ieftine, nu sunt potrivite pentru un VIP, care are nevoie de un telefon cu adevarat exclusiv •Carcase din metale pretioase, ecrane de safir, taste incrustate cu pietre pretioase, sunt doar unele din atuurile acestor telefoane
Acum doar zece ani, telefoanele mobile erau mari, grele si foarte scumpe. Nu puteai sa-i faci asa un cadou copilului tau, dar acum il foloseste in mod uzual. Persoana care detinea acum 10 ani un telefon mobil era imediat remarcata. La fel, abonamentele erau foarte scumpe, limitand astfel numarul utilizatorilor. Drept urmare, telefonul mobil era un accesoriu care masura bunastarea unei persoane. Incet incet, situatia s-a schimbat, preturile au scazut, retelele de telefonie au inceput sa plateasca producatorii, astfel incat utilizatorii pot sa obtina un telefon aproape gratuit cand isi fac abonament. Acestea fiind zise, ajungem la concluzia ca designul unui telefon, si nu continutul tehnologic, este un factor decisiv in alegerea unui telefon pentru un anume grup de persoane. Dar, carcasele care schimba radical aspectul unui telefon, husele "la moda", si alte accesorii relativ ieftine, nu sunt potrivite pentru un VIP, care are nevoie de un telefon cu adevarat exclusiv. In acest caz, a aparut oferta de telefoane care sa multumeasca si aceasta categorie de persoane. Carcase din metale pretioase, ecrane de safir, taste incrustate cu pietre pretioase, sunt doar unele din atuurile acestor telefoane.
Motorola
Motorola si Dolce & Gabbana au anuntat lansarea noului RAZR V3i Dolce & Gabbana, terminalul care imbina designul original cu stilul inconfundabil D&G. Dupa succesul obtinut de editia limita