Pentru a profita de pe urma cresterii cererii de automobile de pe piata chineza, Toyota isi va dubla productia la fabrica sa din provincia sudica Guangzhou.
In urma acestei cresteri, cifra de productie Toyota va fi de 200.000 pe an, iar numarul angajatilor se va ridica de la 2.100 la 3.500. Deschisa in mai 2006, fabrica de la Guangzhou este al doilea punct de productie Toyota din China, dupa fabrica infiintata in 2005 la Changchun, in nord-estul Chinei.
Compania Toyota este in prezent al doilea mare producator de automobile la nivel mondial, dupa americanii de la General Motors, dar spera ca pana la sfarsitul lui 2006 va prelua pozitia fruntasa. Toyota estimeaza ca va produce aproximativ noua milioane de masini la punctele sale de productie din toata lumea.
Si alte companii japoneze, precum Honda sau Nissan, cauta sa profite de pe urma exploziei cererii de pe piata chineza. Bucurandu-se si de avantajul reprezentat de mana de lucru ieftina, aceste companii isi vor mari si ele cifrele de productie la fabricile din Guangzhou.
Afacerile japoneze cu automobile devin din ce in ce mai profitable, in vreme ce companiile americane General Motors si Ford merg in pierdere.
Pentru a profita de pe urma cresterii cererii de automobile de pe piata chineza, Toyota isi va dubla productia la fabrica sa din provincia sudica Guangzhou.
In urma acestei cresteri, cifra de productie Toyota va fi de 200.000 pe an, iar numarul angajatilor se va ridica de la 2.100 la 3.500. Deschisa in mai 2006, fabrica de la Guangzhou este al doilea punct de productie Toyota din China, dupa fabrica infiintata in 2005 la Changchun, in nord-estul Chinei.
Compania Toyota este in prezent al doilea mare producator de automobile la nivel mondial, dupa americanii de la General Motors, dar spera ca pana la sfarsitul lui 2006 va prelua pozitia fruntasa. Toyota estimeaza ca