ale Formulei 1, a izbutit să obţină din nou prima poziţie pe grila de start. Cea cu numărul nouă în carieră, prin care scandinavul le-a stricat celor de la Ferrari ziua calificărilor, după ale Formulei 1, a izbutit să obţină din nou prima poziţie pe grila de start. Cea cu numărul nouă în carieră, prin care scandinavul le-a stricat celor de la Ferrari ziua calificărilor, după ce aceştia dominaseră copios primele două secvenţe ale şedinţei. Singura satisfacţie a lui Michael Schumacher, clasat al doilea, înaintea colegului său Massa, era că Alonso, deşi îşi dorea un rezultat mare în ziua în care aniversa 25 de ani, n-a obţinut decât al şaptelea timp, confirmând criza prin care trece în ultima vreme. Un motiv pentru Schumi să spere la al treilea succes consecutiv şi la încă un pas spre prima poziţie a ierarhiei.
Cursa a avut parte de un start deloc liniştit, în ton cu tradiţia circuitului de la Hockenheim. Alonso a plecat bine şi izbutise să ajungă pe poziţia a cincea după primul viraj. Apoi a trebuit să mai cedeze un loc, Button, care ratase prima secţiune a turului întâi, dovedindu-se mai rapid nu doar decât Fernando, ci şi în comparaţie cu Fisichella, urcând în spatele trioului Kimi-Schumi-Massa. În coada plutonului, am asistat la un acroşaj între Ralf Schumacher şi Coulthard, ambii piloţi izbutind să continue, dar şi la abandonurile premature ale lui Rosberg, Yamamoto şi de la Rosa.
Foarte rapid aveam să rezolvăm şi misterul clasării excelente a lui Kimi în calificări. Benzină foarte puţină. Ron Dennis i-a cerut chiar şi în cursă să plece cu rezervorul mai gol, pentru a-şi putea păstra poziţia fruntaşă, dar planul n-a dat roade decât până la prima oprire. Atunci au existat probleme la schimb, care l-au ţinut pe Kimi peste 15 secunde la boxe, iar finlandezul, obligat şi la o oprire în plus, n-a mai ţinut pasul cu cele două Ferrari, care şi-au trecut în con