Intarzierile inregistrate in Parlament de legile prioritare integrarii in UE au mai multe explicatii. Pe de o parte, sunt proiectele venite in ultima luna a sesiunii ordinare, cand alesii se gandeau la vacanta si mai putin la munca. Asa s-a facut ca Senatul nu a convocat sesiune extraordinara, iar Camera Deputatilor a avut doar vreo doua zile de munca "extra", in care, in mod normal, nu au putut sa fie epuizate toate legile. In cazul proiectelor "cu vechime" in Parlament, motivele principale de intarziere sunt discutiile interminabile si chiulul. Sa ne amintim doar de scandalul Ovidiu Musetescu. Deputatul a lipsit, potrivit statisticii intocmite de Institutul pentru Politici Publice, la mai mult de 95% din sedinte in perioada 6 februarie-5 iulie. Conform aceleiasi surse, la Senat, fruntasi in topul chiulangiilor in perioada 19 aprilie-29 iunie au fost pesedistii Mircea Geoana si Sorin Oprescu, absenti de la 99,6%, respectiv 98,9% din sedinte. Intarzierile inregistrate in Parlament de legile prioritare integrarii in UE au mai multe explicatii. Pe de o parte, sunt proiectele venite in ultima luna a sesiunii ordinare, cand alesii se gandeau la vacanta si mai putin la munca. Asa s-a facut ca Senatul nu a convocat sesiune extraordinara, iar Camera Deputatilor a avut doar vreo doua zile de munca "extra", in care, in mod normal, nu au putut sa fie epuizate toate legile. In cazul proiectelor "cu vechime" in Parlament, motivele principale de intarziere sunt discutiile interminabile si chiulul. Sa ne amintim doar de scandalul Ovidiu Musetescu. Deputatul a lipsit, potrivit statisticii intocmite de Institutul pentru Politici Publice, la mai mult de 95% din sedinte in perioada 6 februarie-5 iulie. Conform aceleiasi surse, la Senat, fruntasi in topul chiulangiilor in perioada 19 aprilie-29 iunie au fost pesedistii Mircea Geoana si Sorin Oprescu, absenti de la 99,6%, respectiv 98,9