va deveni, în scurt timp, principala metodă pentru promoţii. "Mecanismul acestui gen de promoţii permite un control foarte strict al întregii campanii, un grad sporit de siguranţă şi va deveni, în scurt timp, principala metodă pentru promoţii.
"Mecanismul acestui gen de promoţii permite un control foarte strict al întregii campanii, un grad sporit de siguranţă şi necesită o logistică nu foarte complicată", explică Marius Meleşteu, director comercial al Brau Union Romania. Totodată, este şi un bun prilej de feed-back (n.r. conexiune inversă) pentru companii. "SMS-urile sunt uşor de centralizat, şi avem astfel o identitate clară a consumatorului care este interesat de produsele şi de campaniile noastre", apreciază, la rândul lor, reprezentanţii companiei Pepsi.
Mai aproape de brand
Mai mult, există şi atracţia interacţiunii virtuale cu brandul companiei. "Interacţiunea cu valorile brandului se poate realiza fie pe site-ul dedicat campaniei respective, fie pur şi simplu prin "dialogul" generat prin sistemul de mesaje al operatorului de telefonie mobilă de către consumatorul care trimite codul de sub capac, iar sistemul generează un răspuns din partea brandului adresat consumatorului respectiv", explică reprezentanţii Pepsi. "Consumatorul este foarte mulţumit de faptul că primeşte pe loc un răspuns (fie câştigarea/necâştigarea unuia dintre premiile instant, fie doar o confirmare a înregistrării în promoţie)", ne-a declarat Marius Meleşteu.
O mai bună acoperire a targetului
Motivul principal pentru care companiile optează pentru o astfel de promoţie rămâne faptul că majoritatea consumatorilor deţin un telefon mobil. "Publicul este receptiv la oferte şi noutăţi în materie de telefoane, accesorii sau aplicaţii audio/video pentru telefoane. Plecând de la aceste premise, am dezvoltat prima noastră promoţie bazată pe SMS anul t