ocolitoare ale transportului în comun, cât şi asociaţiile de mediu, care consideră măsura autorităţilor "o alegere de-a-ndoaselea". "Zona centrală a Capitalei prezintă un grad mare de ocolitoare ale transportului în comun, cât şi asociaţiile de mediu, care consideră măsura autorităţilor "o alegere de-a-ndoaselea". "Zona centrală a Capitalei prezintă un grad mare de poluare din cauza traficului. Transportul în comun ar fi trebuit încurajat (...) Să se lucreze la parcul auto care, oricum este destul de vechi", a afirmat Gabriel Ciuiu, reprezentantul Agenţiei pentru Protecţia Mediului - Bucureşti.
"S-a luat măsura interzicerii circulaţiei maxi-taxiurilor prin centru deoarece se urmăreşte reorganizarea şi eficientizarea traficului rutier. Centrul oraşului era oricum destul de aglomerat, şi fără microbuze se va fluidiza traficul. Până când vom hotărî cum va fi soluţionată problema lipsei de maxi-taxiuri, traficul va fi acoperit de autobuzele RATB", a spus ştefan Pirpiliu, preşedintele Comisiei de Transporturi din Cadrul Consiliului General al Municipiului Bucureşti. În timp ce maxi-taxi tocmai devenise amintire pentru locuitorii din centrul Bucureştiului, puţinele autobuze, tramvaie sau troleibuze din zonă au fost luate cu asalt ieri, încă de la primele ore ale dimineţii. Preşedintele Asociaţiei EcoEuropa, Dragoş Stan, a arătat că, în timp ce maşinile maxi-taxi sunt interzise, arterele centrale ale oraşului sunt traversate zilnic de o sumedenie de rable particulare sau autobuze RATB, vechi de când lumea. "Prin centrul oraşului ar trebui interzis tot traficul auto. Dacă tot a trebuit să se circule pe acolo, trebuiau să lase maxi-taxi. Ei au maşini mai noi, care nu emit chiar atât de multe noxe ca maşinile RATB. În plus, este o problemă de spaţiu în trafic. Într-un maxi-taxi intră multe persoane... Este mai bine ca fiecare să meargă cu maşina personală, în condiţiile