Skoda Auto vine cu un concept nou - Roomster Roads how - prin care vrea sa atraga atat fanii marcii Škoda din randul copiilor, cat si pe cei din randul adultilor. Evenimentul este parte integranta a campaniei de sustinere a lansarii noii Škoda Roomster si va avea loc simultan in 18 orase din 11 tari ale Europei.
Intregul program se va desfasura in zona centrala a oraselor aglomerate, sase modele spatiale fiind plasate, iar fiecare va avea cate o tema specifica. De exemplu, modulul "Ratio" va oferi date despre vehicul, un motor demonstrativ etc. Modulul vecin, "Emotion", va prezenta culorile, tapiteria interioara si coltul rezervat unui hair-stylist. Vizitatorii amatori de distractie vor aprecia terminalele Internet, consolele Playstation, jocul de hochei pe gheata, proiectia destinata copiilor si multe altele. Vizitatorii vor avea ocazia de a admira, din toate unghiurile, mai multe modele Škoda Roomster, motiv pentru care evenimentul va oferi un program de destindere ce este destinat intregii familii. Sustinut de Shell, Roomster Roadshow incepe la 27 iulie, la Praga (Republica Ceha), si va continua in mai multe tari europene ce au fost deja alese, data incheierii evenimentului fiind 22 octombrie 2006. Cele mai multe din etapele turneului vor dura 2-3 zile si, cum se intentioneaza sa fie modalitati de distractie pentru vizitatori, se asteapta sa se bucure de o asistenta pe masura.
Una dintre atractiile principale ce vor insoti Roomster Roadshow de-a lungul campaniei va fi un Zeppelin de mari dimensiuni, botezat Skyship, ce va prezenta reclama Škoda Roomster. Cu o lungime de peste 60 metri, aeronava - ce are un compartiment de lux pentru opt pasageri - va survola zona in care va avea loc evenimentul. Castigatorii unor competitii interesante ce vor avea loc in orasele-gazda vor avea ocazia de a efectua o calatorie la bordul avionului.
Fred Kappler, mem