"Creeaza ca un zeu, porunceste ca un rege, munceste ca un rob" sunt cuvintele prin care Constantin Brancusi a incercat sa formuleze o reteta a succesului in arta. Si iata cum geniul marelui sculptor roman, depasind granitele spatiului si timpului sau, isi gaseste din nou confirmarea in faptul ca "reteta" sa a devenit sursa de inspiratie pentru revolutionarii mediului de afaceri.
Este vorba despre lucrarea autorului Guy Kawasaki "Reguli pentru revolutionari - manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi" aparitie recenta la editura Brandbuilders, specializata in carte de marketing si advertising. Guy Kawasaki isi prezinta in aceasta carte manifestul pentru inovatia care va schimba lumea, utilizand lectiile invatate in batalii, cu scopul de a-i ajuta pe revolutionari sa devina vizionari.
Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, cartea "Reguli pentru revolutionari" da cititorului puterea sa isi transforme visele in realitate, realitatea - in produse, iar produsele - in magneti pentru cumparatori, fie ca e antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detine o mica afacere.
Cartea este structurata in trei capitole: CREEAZA CA UN ZEU (care explica modul in care se creeaza produsele si serviciile revolutionare, pornind de la analiza abordarii problemelor aflate la indemana), PORUNCESTE CA UN REGE (unde se descrie portretul liderului care trebuie sa preia conducerea si sa ia decizii puternice, perspicace si strategice, sa inlature barierele care impiedica adoptarea produselor si sa evite "magnetii mortii", adica greselile stupide pe care oricine le face) si MUNCESTE CA UN ROB (o prezentare a tipului de efort necesar si a celor trei cele mai importante componente ale acestui tip de munca