In opinia Simonei Mihai, reprezentantul Epson in Romania, piata autohtona de imprimante va ajunge la maturitate peste 2-3 ani.
Wall-Street: Cum ati intrat in industria IT, si mai exact in sectorul imprimantelor?
Eram in anul doi de facultate cand am ales un job part-time la MB Distribution, distribuitor EPSON in Romania. Am inceput sa lucrez in departamentul de marketing, apoi am fost promovata pe pozitia de Sales Representative, iar in 1999 am devenit Sales Manager. O noua promovare a venit in anul 2002, cind a fost numita Executive Manager. Am ales sa plec de la MB Distribution in martie 2005 cand am inceput sa lucreze ca reprezentant EPSON in Romania. In acest moment, conduc reprezentanta companiei japoneze din domeniul IT - Epson.
Wall-Street: Cat de mult v-a ajutat experienta acumulata in distributie in momentul in care ati ales sa lucrati pentru Epson?
Foarte mult pentru ca in perioada petrecuta la MB Distribution eu am vandut tot ce s-a vandut in Romania din gama de produse Epson.
Wall-Street: Faceti , va rog, o scurta comparatie intre piata de imprimante autohtona de acum zece ani si cea de acum.
Consider ca piata a evoluat foarte mult, tehnologiile fiind in schimbare continua. Unele tehnologii sunt mai putin dominante decat acum zece ani. Potentialul pietei de acum este foarte mare, aceasta fiind intr-o continua crestere. Rata de crestere a pietei autohtone de imprimante este superioara celor din tarile care au aderat la UE in ultimul val, aceasta tendinta fiind sustinuta de cresterea inregistrata in segmentul imprimantelor multifunctionale. Estimez ca piata autohtona de imprimante va ajunge la maturitate abia peste 2-3 ani.
Wall-Street: Care au fost fost motivatiile celor de la Epson de a deschide tocmai acum o reprezentanta in Romania? Nu este cam tarziu?
Niciodata nu este prea tarziu. Motivatiile noastre se