- Dezvoltarea fara precedent a sectorului marilor magazine de tip hypermarket, cash&carry sau centre comerciale a sporit exigentele consumatorilor
- Unul dintre instrumentele prin care marii jucatori de pe piata de retail incearca sa creasca numarul clientilor este dezvoltarea marcilor proprii
- Mai ieftine, in proportie de 90 la suta produse si ambalate in Romania, uneori chiar in fabricile unor producatori care au dobandit un nume pe piata, marcile proprii au inceput sa atraga atentia romanilor, devenind un reper pentru preturi mici care nu fac neaparat rabat la calitate
Dezvoltarea fara precedent a sectorului marilor magazine de tip hipermarket, cash & carry sau galerii comerciale a determinat cresterea standardelor de practicare a comertului si a sporit exigentele consumatorilor, care au devenit din ce in ce mai sofisticati.
Marii jucatori de pe piata de retail sunt nevoiti acum sa-si schimbe strategiile de marketing si sa le adapteze pentru a atrage clientii, macar pe aceia care nu au fost fidelizati de un lant de hipermarketuri concurent.
Unul dintre instrumentele prin care retailerii incearca sa creasca numarul clientilor si implicit vanzarile este comercializarea marcilor proprii. Unii au identificat devreme potentialul marcilor proprii si elaboreaza strategii ample pe termen lung care sa-i ajute sa-si mentina cota de piata.
"Metro Cash&Carry International pregateste un ghid extins despre marcile proprii ce va fi gata la inceputul lunii octombrie. Pana la aceasta data, din motive de strategie nu putem face publice informatii", ne-a declarat Delia Nica, Public Relations & Communication Manager, Metro Cash&Carry Romania.
Lant de magazine destinate in special cumparatorilor profesionisti, Metro Cash&Carry Romania comercializeaza in cele 22 de centre din toata tara 15 marci proprii si sute de