eliberarea unui tronson de drum, chiar şi în condiţii neoptime, pentru decongestionarea traficului în zonă. Luând în considerare gradul de "congestionare" în traficul bucureştean la ora eliberarea unui tronson de drum, chiar şi în condiţii neoptime, pentru decongestionarea traficului în zonă. Luând în considerare gradul de "congestionare" în traficul bucureştean la ora actuală, reprezentanţii municipalităţii nu fac altceva decât să pregătească terenul pentru o degringoladă urbanistică ce va dura la nesfârşit.
Un exemplu concludent în acest sens îl reprezintă Calea Giuleşti, care, de aproapre un an de zile "nefuncţională", a reuşit să genereze doar nervi, atât pentru locuitorii din zonă, cât mai ales pentru şoferii care se încumetă să traverseze "şantierul". Lucrările la linia de tramvai au fost demarate încă de anul trecut, iar acum, când municipalitatea speră că "proiectul este aproape finalizat", s-a trecut la asfaltarea pe porţiuni a unei parcele semnificative de pe Giuleşti. "Ne-am săturat cu toţii... Tocmai speram că se termină cu şantierul şi vom avea şi noi tramvai, că acum s-au gândit să asfalteze şi şoseaua", a acuzat Marius Vlad, locuitor în cartierul Giuleşti. Interesant este însă faptul că, în timp ce lucrările de asfaltare sunt în mare parte finalizate în zona dinspre Complexul Orhideea, liniile de tramvai "stau mult mai bine" în mărginimea Giuleştilor, spre fostul depou, astfel că întregul Giuleşti este, practic, imposibil de parcurs. "Au venit de la primărie şi au asfaltat străduţele lăturalnice. Au pus şi utilităţi la cei care au avut bani. După ce au asfaltat, au început să spargă asfaltul ca să pună utilităţi şi celor care au făcut rost de bani între timp", a mărturisit Marius Vlad. Primăria Municipiului Bucureşti îşi menţine exigenţele asupra calităţii şi termenelor lucrărilor, cu încadrarea în normativele în vigoare, se arată într-un comunic