Proprietarii de autoturisme Aro vor ajunge sa plateasca un impozit pe masina mult mai mare decit valoarea de piata a vehicului. Impozitul anual va creste de la 630.000 de lei, cit este acum, la 19,2 milioane. Noul Cod Fiscal, care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2007, majoreaza impozitul pe masini si nu prevede nici o derogare pentruautoturismele de capacitate mare din productie interna.
Astfel, Aro este pus in aceeasi oala cu un BMW X5. Proprietarii de Aro au, in aceste conditii, o singura posibilitate, aceea de a radia masina, astfel incit sa nu plateasca impozit de 19 milioane de lei, in conditiile in care vealoarea de piuata a masinii nu se ridica uneori nici la 15 milioane.
"Chiar daca stau cu masinile in fata blocului si nu le folosesc, proprietarii tot vor trebui sa plateasca impozit. Trebuie sa le caseze si sa le radieze pentru a fi scosi din evidente", a declarat directorul Directiei de Impozite si Taxe, Lucian Lupu.
La nivelul municipiului Botosani, masinile de mare capacitate, care intrau in categoria masinilor de lux, erau supuse unei impozitari mai mari, printr-o hotarire de Consiliu Local. Municipalitatea a tinut cont de masinile de productie interna, adica Aro, neincluzindu-le pe acestea in categoria masinilor de lux. Nu acelasi lucru a facut si Parlamentul, care a aprobat noul Cod Fiscal Proprietarii de autoturisme Aro vor ajunge sa plateasca un impozit pe masina mult mai mare decit valoarea de piata a vehicului. Impozitul anual va creste de la 630.000 de lei, cit este acum, la 19,2 milioane. Noul Cod Fiscal, care intra in vigoare de la 1 ianuarie 2007, majoreaza impozitul pe masini si nu prevede nici o derogare pentruautoturismele de capacitate mare din productie interna.
Astfel, Aro este pus in aceeasi oala cu un BMW X5. Proprietarii de Aro au, in aceste conditii, o singura posibilitate, aceea de a radia