Al treilea rallye-raid ca importanta din lume, "Carpat Express", aflat la a VII-a editie, a ajuns la final, sambata seara, la Alba Iulia, dupa cinci zile de competitie si 1.300 de kilometri strabatuti de motociclisti prin cele mai salbatice zone din judetele Arad, Bihor, Hunedoara si Alba. Dintre cei 86 de sportivi care au pornit la drum marti, 1 august, la Arad, patru au fost nevoiti sa renunte la concurs in urma accidentarilor suferite pe traseu. Cel mai grav a fost ranit italianul Matteo Pasqualo, aflat la prima sa prezenta in "Carpat Express", acesta suferind, la mijlocul compe-titiei, in Masivul Bihor, o dubla fractura de tibie si peroneu. Alti doi motociclisti, participanti de aceasta data la clasa "amatori", au suferit o fractura, respectiv o strivire a muschilor. Si in ultima zi a competitiei, sambata, pe traseul organizat in Muntii Trascau, in conditii de ploaie, un alt motociclist italian s-a ales cu o clavicula rupta. Dificultatea traseului parcurs de motociclistii din Italia, Spania, Germania, Olanda, dar si de un sportiv din Romania, Razvan Dumitrache, este data si de faptul ca 90 la suta din raliu a fost realizat pe drumuri neamenajate - forestiere si pastorale. Traseul asigurat de "Transcarpat Sportours" este unul lung, solicitant si sinuos atat pentru pilot, cat si pentru motocicleta. Potrivit organizatorilor, competitia ocupa locul al treilea in ierarhia mondiala, dupa cursele Paris-Dakar si Paris-Pekin, pentru lungimea probelor speciale, procentul de pista din ansamblul raliului si numarul de ore necesare parcurgerii intregului traseu. Partenerul oficial al competitiei a fost Consiliul Judetean Alba, institutie ce sustine activ "turismul verde" si sporturile asociate. "Carpat Express Rallye Raid" este organizat de Federatia Romana de Motociclism, Uniunea Europeana de Motociclism si de Regia Nationala a Padurilor. Castigatorul editiei din acest