Astfel, pe grila de start, Schumi figura doar pe locul 11, Alonso, pe 15, în timp ce Kimi Raikkonen (McLaren) şi Felipe Massa (Ferrari) şi-au împărţit prima linie a grilei. Surprizele nu s-au Astfel, pe grila de start, Schumi figura doar pe locul 11, Alonso, pe 15, în timp ce Kimi Raikkonen (McLaren) şi Felipe Massa (Ferrari) şi-au împărţit prima linie a grilei. Surprizele nu s-au oprit aici. Ieri, ploaia a stropit din plin circuitul de la Hungaroring. A rezultat o cursă excepţională, în care Raikkonen a preluat şefia încă de la start, urmat de Barrichello, De la Rosa, Massa, Schumi şi Alonso, care a depăşit nouă monoposturi în primul tur. Spaniolul şi-a continuat demonstraţia pe ploaie. A trecut pe pistă de Fisichella, Michael Schumacher şi Barrichello, apoi, graţie opririlor la boxe ale celor din faţă, a ajuns la conducere. Schumi, în schimb, penalizat de reglajele pentru pistă uscată ale monopostului Ferrari, n-a putut ţine pasul şi a navigat, anonim, în jurul locului 7. Momentul de cotitură a venit în turul 27. Aflat pe locul doi, Raikkonen l-a percutat pe Liuzzi, prins din urmă cu un tur, ambii fiind nevoiţi să abandoneze. Safety Carul a intrat pe pistă vreme de patru tururi, iar traseul a început să se usuce. Moment în care Michael Schumacher s-a trezit la viaţă şi a urcat pe locul 3.
În faţă, Alonso părea scăpat în câştigător, urmat de Button. Ultima oprire la boxe avea să fie decisivă. Mecanicii Renault au fixat defectuos roata dreapta spate a monopostului lui Alonso, iar campionul mondial a ieşit în decor şi a abandonat după numai două viraje de la revenirea pe circuit. Button avea drumul deschis spre prima victorie din carieră, obţinută în cel de-al 113-lea său Grand Prix.
Ghinionul lui Alonso n-a însemnat însă norocul lui Schumi, care a abandonat din cauza unor probleme de direcţie, cu numai trei tururi înainte de final, atunci când căzuse pe l