(a cărei publicare în Monitorul Oficial este aşteptată pentru anul 2007) va determina o dublare a acesteia, urmată de o creştere la cote ridicate şi pentru următorii 3-4 ani.Nici 10% din (a cărei publicare în Monitorul Oficial este aşteptată pentru anul 2007) va determina o dublare a acesteia, urmată de o creştere la cote ridicate şi pentru următorii 3-4 ani.
Nici 10% din companii nu şi-au arhivat documentele
Firmele de avocatură, băncile, serviciile de securitate, dar şi companiile din industria aeronautică sunt, în prezent, cele mai interesate de implementarea soluţiilor de document-management. "ţinând cont de faptul că se vând anual sub 1.000 de astfel de unităţi hardware, înseamnă că nici măcar 10% din totalul companiilor ce au nevoie de aşa ceva nu au implementat o astfel de soluţie", apreciază reprezentantul IT&S. O soluţie simplă poate fi formată dintr-o staţie de lucru şi un sistem software. "Noi furnizăm sisteme complete, scannere profesionale de mare viteză, pentru hârtie şi pentru microfilme, precum şi soluţii software de document-management. Un asemenea sistem poate costa de la un minim de 5.000 de euro (de exemplu, pentru un notariat mic) şi poate ajunge la aproximativ 100.000 de euro pentru o bancă ce deţine mai multe filiale", ne-a explicat Dana Iorga.
Legea arhivării electronice, uitată prin sertarele senatorilor
Din păcate, legea arhivării electronice nu a trecut nici până în ziua de astăzi de Senat. Proiectul de lege a fost anunţat la începutul anului 2004, cu aşteptările optimiste - la vremea respectivă - că va fi definitivat în 2005. "Deocamdată, această lege se află, încă, în Senat, de mai bine de un an de zile", ne-a declarat iniţiatorul proiectului, Varujan Pambuccian, preşedintele Comisiei pentru tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor din Camera Deputaţilor. Proiectul nu prevede obligativitatea arh