Emmanuel Malan, directorul general al Accor Services: Strategia noastra este sa diversificam cat mai mult portofoliul, am inceput cu Tichet Cadou acum trei ani, acum sunt niste produse de diversificare, cum este Tichet Cresa, care urmeaza sa intre pe piata. Emmanuel Malan, directorul general al Accor Services, considera ca piata romaneasca de tichete, unul dintre cele mai profitabile segmente ale economiei, a ajuns la maturitate si a venit momentul dezvoltarii liniare, prin diversificarea portofoliului de produse.
"Vrem ceva nou pentru clientii nostri, tichetele de masa (sub brandul Tichet Restaurant - n. red.) sunt un produs de baza. Diferenta pe piata se va face prin servicii", a declarat Malan.
Emmanuel Malan, 45 ani, detine functia de director general al Accor Services din luna ianuarie 2003. Francezul a venit in Romania de la conducerea companiei de training Academie Accor, in Franta.
Printre produsele lansate de Accor Services se afla, in afara tichetelor de masa, si carduri internationale de reduceri hoteliere in unitatile grupului (Sofitel, Mercure, Novotel, Ibis sau Suitehotel), carduri de reduceri in hotelurile prezente la nivel local (Sofitel, Ibis, sau lantul partener Continental), dar si asigurari de risc si accidente (valabile in cazul salariatilor care beneficiaza de tichete de masa nominale).
Aceste servicii sunt oferite companiilor din portofoliul de clienti ai Accor Services.
"Strategia noastra este sa diversificam cat mai mult portofoliul, am inceput cu Tichet Cadou acum trei ani, acum sunt niste produse de diversificare, cum este Tichet Cresa, care urmeaza sa intre pe piata", spune Malan.
Tichetele Cresa sunt un tip ce vouchere pe care mamele cu copii pana la trei ani le vor primi din partea firmelor pentru care lucreaza si cu care vor putea achita serviciile de ingrijire a copiilor la cresa. Valoarea lor