Grupul de firme Aquila, unul dintre primii trei jucatori de pe piata de distributie, a realizat in primele sase luni ale anului o cifra de afaceri de circa 65 mil. euro, in crestere cu 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Aquila si-a extins anul trecut aria de distributie acoperita si a intrat pe noi categorii de produse, ceea ce a creat premisele cresterii planificate pentru acest an, de aproximativ 20%, potrivit declaratiilor reprezentantilor companiei.
Aquila a inaugurat in urma cu cateva saptamani cel de-al doilea centru logistic, situat in imprejurimile orasului Cluj-Napoca, valoarea investitiei in acest proiect ridicandu-se la 4 mil. euro.
Cea mai mare investitie realizata anul trecut, de aproape 4 mil. euro, a fost directionata tot spre segmentul logistic, prin deschiderea primului centru logistic detinut de companie, cu o suprafata de peste 10.000 de metri patrati si localizat la Ploiesti.
"Unilever si-a externalizat anul trecut partea de logistica iar licitatia internationala a fost castigata de grupul nostru, astfel incat Unilever este in prezent partenerul nostru principal in ambele centre logistice", a declarat Doru Atomei, directorul de dezvoltare al grupului Aquila.
Aquila se afla pe piata romaneasca de distributie de peste 10 ani si are capital integral romanesc. Domeniile de activitate ale sale sunt distributia, transportul international si intern de marfuri, furnizarea de servicii logistice, depozitare si reambalare.
Compania detine o flota auto de 175 de camioane si 850 de vehicule pe reteaua de distributie, 36 de depozite cu o suprafata totala de 30.000 mp si doua centre logistice.
Printre furnizorii grupului se numara Unilever, Wrigley, Ferrero, Tchibo, Brau Union si Prodvinalco. Aquila distribuie produse alimentare si nealimentare, pe toate canalele de distributie, si lucreaza cu peste 40.000 de