Gabor Szocs, general managerul companiei Forever Living Products: "In luna iulie 2005 am avut o crestere de preturi de 25%, motiv pentru care valoarea vanzarilor noastre a explodat in primul semestru al anului trecut fata de aceeasi perioada a anului 2004." Compania de suplimente nutritionale si produse cosmetice si-a bugetat pentru acest an afaceri in crestere, desi a incheiat primul semestru sub nivelul de anul trecut.
Forever Living Products a inregistrat in primul semestru al anului curent o cifra de afaceri de 30,9 mil. lei (8,7 mil. euro), cu 13% mai mica fata de rezultatul obtinut in aceeasi perioada a anului trecut, spune Gabor Szocs, general managerul companiei.
El conduce, impreuna cu sotia sa, Dora Szocs, afacerea Forever Living Products de la intrarea companiei pe piata, in urma cu sapte ani.
"In luna iulie 2005 am avut o crestere de preturi de 25%, motiv pentru care valoarea vanzarilor noastre a explodat in primul semestru al anului trecut fata de aceeasi perioada a anului 2004. In acest an, in primele sase luni am realizat 87% din vanzarile primelor sase luni din anul precedent", explica Szocs.
Pe de alta parte, compania si-a bugetat pentru intreg anul o crestere de cel putin 10% fata de 2005.
"Cu siguranta semestrul al doilea va aduce o crestere semnificativa fata de aceeasi perioada a anului 2005 si suntem convinsi ca vom reusi sa incheiem anul 2006 cu o crestere de 10-15% fata de anul 2005", spune reprezentantul Forever Living Products.
Compania a inregistrat o cifra de 18,2 mil. euro si un profit de 0,7 mil. euro anul trecut, incheind 2005 cu un numar de 55 de angajati. Vanzarile de anul trecut au fost aproape duble fata de cele din 2004.
"Ne-am propus o crestere de doar 10-15% pentru acest an pentru ca suntem convinsi ca nu este usor sa depasim momentul cresterii pretului. Dupa mai mult de sase a