Campaniile online s-au inmultit pe zi ce trece. Site-urile anunta perioade de incarcare - sold out, toata lumea vorbeste de rate de click etc. O componenta extrem de importanta a unei campania este analiza statistica a rezultatelor. Internetul este vehiculul media cu cea mai bogata resursa in domeniul statisticilor si masurarii interactiunii utilizatorilor cu brandul promovat.
Pentru asta, vom analiza cu minutiozitate un raport de campanie asa cum este el pregatit de catre adserver.
O statistica absolut completa a unei campanii contine o sumedenie de informatii pretioase pentru marketerul din tine. Statistica este exhaustiva, continand mai multe capitole:
- Summary - aceasta statistica este ideala pentru clientii care nu vor sa stie in amanunt toat estatisticile campaniei, pastrand intr-un tablou sinoptic usor de urmarit informatiile relevante referitoare la performanta fiecarui flight.
Aici sunt prezentati prinicpalii parametri pentru majoritatea requesturilor de la clienti: numar de afisari, rata de click overall, numar de IP-uri unice, numar de utilizatori care au vazut campania (net reach), frecventa medie etc.
- Plans - afisarile si ratele de click aferente pe fiecare site si sectiune de site in parte. Ideala pentru analiza ratelor de click defalcate, punct de pornire petnru selectia si ponderile afisarilor pe site-urile viitoarelor campanii online
- Banners - aici marketerii pot vedea mai multe bannere - cum au evoluat, rate de click pe fiecare site in parte etc.
- Channels - daca iei afisari la canal, poti vedea aici defalcat pe fiecare site din canal
- Hours - statistici pe orele zilei - la campania viitoare orice marketer va putea pe baza experientei anetiroare sa stie intre ce ore se inregistreaza cele mai bune rate de click si pe ce site-uri sau cand se consuma cel