În momentul de faţă, se lucrează cu prioritate la secţiunea Câmpia Turzii – Cluj din Autostrada Transilvania. Lucrările au necesitat angajarea a 700 de persoane, iar în lunile următoare vor mai fi angajaţi 500. În 2009, se vor finaliza secţiunile Câmpia Turzii – Cluj şi Suplacu de Barcău – Borş. O parte din subcontractorii de anul trecut se menţin şi în 2006.
Autostrada Transilvania este în acest moment cel mai mare proiect de infrastructură din Europa şi va fi formată din patru benzi, cu o lungime de 415 km. Porneşte din centrul României, de la nord-vest de Braşov şi ajunge la Oradea, la graniţa cu Ungaria. Este împărţită pe trei secţiuni, fiecare secţiune fiind împărţită la rândul ei în mai multe tronsoane. Prima secţiune, de 101 km, este de la Braşov la Târgu – Mureş, a doua secţiune, în lungime de 30 de km, este de la Târgu – Mureş la Cluj şi ultima secţiune, care are 164 de km, se întinde de la Cluj la Borş.
Lucrările la Autostrada Transilvania au început în iunie 2004 în satul Ciurila, comuna Săvădisla, judeţul Cluj. La demararea lucrărilor, la Autostradă au fost angajate în jur de 800 de persoane, din care 80 % erau români. În perioada ianuarie – martie 2005,
s-a realizat o analiză a clauzelor contractuale ca urmare a obiecţiilor şi observaţiilor venite de la Uniunea Europeană, FMI, mass-media, dar şi opinia publică din România. În perioada mai – decembrie 2005 lucrările au fost sistate ca urmare a discutării şi renegocierii unor aspecte de natură economică şi legală din contract. În decembrie 2005 a fost finalizat un amendament la contract prin care au fost corectate obiecţiile autorităţilor europene. Această renegociere a contractului a întârziat finalizarea proiectului cu un an.
Premierul Călin Popescu Tăriceanu a afirmat cu ocazia unei vizite la şantierele autostrăzii în luna iulie că deja autorităţile române au plătit companiei